now i can get confused in yet another language

Sunday, November 4, 2007

ubekvem holdninger

Dette er hva jeg skal prøve. Først vil jeg skrive på norsk og den neste gang vil jeg oversette den siste en. Hvis min engelsk er litt rar er det fordi jeg vil prøve å oversette nesten akkurat.
Jeg sitter i stua av en venn av mora mi som heter Eevi. I dag var jeg ikke på kurset fordi kurset er for enkelt og eevi ble syk og jeg hadde lyst til å være hjelpsom. Jeg har ikke betalt for kurset men jeg tror at det er ikke en problem fordi det kostet det samme ettersom utstyrene koster. (Jeg tror at jeg tok feil med den setningen.) Men jeg har lyst til å stå i forbindelse med de japanske musikker som er lærerne litt mer enn jeg står nå. I går kveld var vi sammen i en klubb hvor en av dem splite "musikk" - musikken var faktisk skinnende karaoke. For å skrive, jeg må sitte ubekvemt og jeg er for trøtt å gjørde det mer nå, men jeg skal skrive mer når jeg er tilbake i Trondheim og da vil dere forstå hva jeg har skrevet. Jeg tok mange feil nettopp nå.

------

Finally I have heard the crunch of snow beneath my feet and finally I live with norwegians. In three hours I shall to Oslo through the night to attend a coure where I shall make a little instrument and a little guitar pedal. I shall stay there until tuesday evening when I will travel one more time through the night back to Trondheim. I have a wish to write more, but I should prepare my things and myself.

I still hate commas.

We'll talk soon.
Bye AWESOME friends.


A SHORT ONE

No comments: